Vil ikke, vil ikke, vil ikke. Ps: Jeg elsker deg.

FullSizeRender (2)

Hvor mange av oss tør egentlig være 100% tro mot seg selv, sine verdier og ønsker? Ikke mange tror jeg! Min bestemor er mitt forbilde på det området. Hun sier det akkurat som det er!

Det er nemlig så mye man burde! Man burde være en hyggelig kollega, man burde la seg undertrykke i mange tilfeller og være høflig med sjefen for å få beholde jobben som man kanskje egenlig ikke trives i 😉 , man burde være en god kokk, man burde ha et sosialt liv på ettermiddagene/ i helgene (blæh), man burde være fit, man burde være en sensuell gudinne for sin partner, man burde ikke poste for mye på sosiale medier (haha skyldig) og man burde være den type nabo,venn,familiemedlem som inviterer på te/vin fra tid til annen.

11947499_10156006824475725_4204668551210078440_n

Hvor mye av det vi tror vi bør gjøre MÅ vi egentlig? Om hvem bestemmer alle disse reglene?

Jeg er sta som et esel og alt for åpen og ærlig (har ingen innebyge instagram filter for å si det sånn..) men synes til tider det er vanskelig å si det som det egenlig er. Nei, du får ikke nr mitt. Nei, jeg vil faktisk ikke komme på besøk. Nei, jeg vil ikke ha besøk. Nei, jeg vil virkelig ikke bli med på den baren. Jeg HATER  å gå på bar! Jeg vil MYE heller sitte hjemme usminket med mine stearinlys, krystaller, Solsidan på tv’n iført min somaliske nattkjole.. (ja somalisk nattkjole..don’t ask)

Og nei, jeg vil egentlig ikke møtes flere ganger for jeg liker deg ikke lengre!

FullSizeRender (3)

Eller åpne hjerte sitt å fortelle noen hva du egentlig føler? Det sårer meg når du sier..  Jeg føler at jeg ikke betyr noe for deg når du… Jeg føler meg ikke god nok.

Jeg savner deg. Jeg trenger deg. Jeg ELSKER deg. Nemlig!

FullSizeRender (4)

FOR en en befrielse det hadde vært om alle turte å være HELT transparent. Å aldri mer late som! Jeg tør! Tør du?

Alt hadde vært så mye enklere om vi visste akkurat hvor vi har hverandre til enhver tid. Jeg blir bedre på dette hver dag og ber om unnskyldning til de som synes jeg har forandra meg og likte meg best når jeg lata som.

11215842_10156094187545725_4548856795410517550_n

I kjærlighet,

Vanesa

2 kommentarer om “Vil ikke, vil ikke, vil ikke. Ps: Jeg elsker deg.

Legg igjen en kommentar

