Angst, armkrok og bestemor. 🌸

image

Den kollektive energien disse dager er tunge. Vi går gjennom en endring som aldri før har hendt på vår planet. Vi går fra en egosentrisk tredimensjonal tankegang til en femdimensjonal eksistens noe som innebærer at vi har brukt de siste årene og spesielt månedene på å kvitte oss med 3D vaner som frykt, angst, sorg, sinne, ego og uro. Dette er følelser og vaner som må OPP og UT nå som vi skal vibrere høyere. Problemet med dette og høysensitive (indigo og krystallbarn) mennesker som meg er at dette faktisk MÅ opp og ut så vi kan være fri fra dette. Jeg har brukt et år på å heale både for meg selv og kollektivt. En fulltidsjobb! Det høres «spaced out» jeg er veldig klar over det og det er nettopp det det er! Jeg føler hva dere føler og kjenner det fysisk på kroppen. Alt som skjer på nyhetene disse dager er et perfekt eksempel på hvordan ståa er kollektivt. KAOS! Det var egentlig ikke det jeg ville fortelle i dag, jeg ville fortelle hvordan ting kan virke som de faller fra hverandre når de egentlig faller på plass. Jeg har den siste uken transformert min (og vår) angst og uro til det punktet hvor jeg ikke har trodd at jeg skulle komme meg gjennom det. I går var angsten så jævli at ingenting hjalp, ikke angstpilla, ikke smertestillende, ikke healeren min, ikke min desperate bønn til Gud og ihvertfall ikke en flytur til mitt elskede nord Norge. Jeg ble holdt i min mors trygge favn (jeg er 29 år, burde klart det selv..) til det værste ga seg, så tilbrakte jeg resten av dagen i armkroken til min bestemor før jeg og min datter sloknet i hverandres armer utslitt etter en lang dag tidlig på kvelden. image

Energien i dag er bedre! Denne helgen, 26, 27 og 28 september er dagene vi (indigo og krystallbarn) har ventet på og sett fram til hele år! I dag kommer 5D energien over jorda vår og vi har en spennende, varm, harmonisk og fin tid i møte. Jeg vet at mange har det tungt og ikke alle er like heldige som meg å har en bestemor og mors fang å krype opp i når livet blir for vanskelig men vit at jeg tenker på dere og sammen klarer vi alt. Jeg føler meg takknemlig som får være med på denne transformasjon og ville bare fortelle dere at ALT BLIR BRA. Vit det. Jeg elsker dere.

I kjærlighet,

Vanesa

image

4 kommentarer om “Angst, armkrok og bestemor. 🌸

Legg igjen en kommentar

