Flaws and all 💃🏽

✌🏽️
✌🏽️

Hei dere! Hvordan har dere det midt i all denne kaos energien med fullmåne, supermåne, måneformørkelse, merkur i retrograd, 5D vibbene osv osv? Det kan ta pusten fra den beste av oss! Jeg har tenkt litt på mine tidligere ekstremt åpne og ærlige tekster. Har fått en del *stakkars deg som ikke har et liv som er en dans på roser – det går nok over snart* typ av blikk og klapp på skulder’n (kommentarer). Det synes jeg er veldig rart! Jeg er da ikke den eneste som har et liv som ligner en berg og dal bane til tider! Forkjellen er bare at jeg snakker om det! Jeg er så innmari allergisk mot denne fasaden om at alt skal være så jævli fint og flott hele jævla tiden! SPYR på perfeksjonisme! Excuse my french – jeg er nordlending. Livet er jo både godt og vondt, svart, hvit og grått, døgnet er lyst og mørkt, vi er både glade og triste osv. Det er da ingenting merkelig med det. Bare når skyggesidene våre tas fram i lyset kan det transformeres! Nettopp derfor skriver jeg fra levra, vi trenger mer åpenhet rundt disse temaene! Ikke minst trenger vi å føle tilhørighet til hverandre! Jeg kan bare snakke for meg selv og vet at jeg ikke kan relatere til mennesker som lever dette «perfekte livet» for fem flate øre! Noe mindre sjarmerende skal man dessuten lete lenge etter.

Jeg har et bredt følelsesregister og eier det! Anbefales!!image

Uansett, tema disse dager (det siste året egentlig) ser for meg ut til å være detox! ELSKER detoxer og nye begynnelser! Vi bytter jobber, ender forhold, mange flytter, avslutter vennskap som har gått ut på dato for lengst, får nye venner, nye partnere, nye interesser, veldig mange endrer spisevaner og har brått fått behov for en renere diett. Parasitt rens!? hehe.. Hørt om det? Google it! 😉 Min nye hobby.

Vi kjører rett og slett en full detox for body, mind and soul. Nydelig! Vi må kvitte oss med det som ikke gjør oss godt for å få plass til det nye og fantastiske som iallefall jeg har tenkt å åpne opp for å ta i mot med åpne armer! 🙂image

Som dere vet har jeg gått inn i detox arbeidet med hele meg, jeg går som regel inn i det meste på den måten. Stuper spontant fram med hodet først uten å vite hvor eller hvordan jeg lander! Kollektivt blir vi nå bedre til å balansere de maskuline og feminine energiene, bedre til å stå opp for det vi trenger samt si ifra, og samtidig forstår vi viktigheten med å ta vare på og pleie oss selv. Jeg hadde behov for å trekke meg tilbake fra en stressa hovedstad og er for øyeblikket i fredfulle Lofoten. Akkurat hva kroppen trenger nå. Litt retail therapy trengte jeg også her om dagen noe jeg ga etter for 😉 (viktig å høre på kroppen)

Hva gjør du for deg selv og ditt velbehag disse dager? Husk å pust med magen, lek, le og elsk deg selv med ALLE dine skavanker! Jeg elsker deg! 💚

I kjærlighet,

Vanesa

Legg igjen en kommentar

