Prosjekt et herligere liv!

imageProsjekt er herligere liv! Det holder jeg på med for tiden! Hva kan jeg gjøre for å ha det bedre helt enkelt? Jeg har alltid tusen prosjekter på gang. Jeg er for tiden veganer (spiser gulost, innbakt kylling med sursøt saus på resturant, chorizopølse i suppe og sånt med det tells ikke), og jeg er veldig på parasitt rensing. Vi kan ha parasitter i HVERT eneste organ i kroppen. Det demper organets funksjon og gjør at kroppen ikke fungerer optimalt. Det liker vi ikke så jeg kjører hardt på parasittdrepende urter og mat for tiden. Akupunktur og healing gjør jeg også i håp om et mer harmonisk liv. Leser inspirerende bøker. Jeg klipte håret kort for en stund siden, gikk fra langt mørkt til kort lys bob. Det var for meg en måte å gi slipp på fortiden, klippe av det gamle og kaste skiten i søpla! Intet mer, intet mindre! (..hvor vellykket det var kan vel diskuteres..hehe) Når vi først er inne på hår så kan jeg jo fortelle at jeg er en av de som endrer hårfarge en gang i måneden. ELSKER følelsen av en ny hårfarge! Som å få en helt ny begynnelse typ! Jeg har hatt sort, brunt, lys brunt, rosa, grønt, blått, rødt, blondt you name it. Den listen er virkelig uendelig. Favoritten er nok lys blått. Kjenner litt på at det begynner å bli litt for lenge siden sist jeg hadde blått hår (et par mnd) så det er noe jeg må gjøre snart.imageSamme følelse får jeg av å ommøblere, jeg flytter på møbler, maler, kjøper nytt, gir bort osv. hver mnd (hver uke ville nok mine venner sagt..) Føler jeg får et nytt perspektiv på livet med en «ny» leilighet 🙂

En fresh lyseblå sofa forlenger livet 😉
En fresh lyseblå sofa forlenger livet 😉

En annen ting jeg har bestemt meg for skal gi meg et hærligere liv er yoga. Man får bøyet, tøyet, pustet, meditert, og trent i samme sleng. Nå er jeg den type yogi som bruker mer tid på å tenke på yoga enn jeg faktisk gjør yoga men det tenker jeg gjøre noe med. Vi har et yoga studio i nabolaget som jeg vurderer melde meg inn på for å bli skikkelig proff! Og når jeg har blitt det satser jeg nok på en yoga lærer utdannelse! Hva er vel hærligere enn å kunne gli rundt i myke yogapants hver dag, drikke urtete, tenne stearinlys og lære bort masse bra yoga moves? Man kan ikke være yogi og ikke føle peace mind? Eller? Kom over denne vidoen på insta for en stund siden og den MÅ dere se! Life goals!

https://www.youtube.com/watch?v=xECiTdgy9nE

Så hva kan vi gjøre i dag for å få et hærligere liv? Jeg har startet dagen med en avocado sandvich, ingefær/kanel/honning/lakris te (etter to store kaffekopper), squats (10 stk da men hey, det er bedre enn ingenting..) og nå skal jeg ut å powerwalke i den krispy høstlufta. Hva med deg? 🙂

Ønsker dere en vakker fredag!

I kjærlighet,

Vanesa

Ny korallrosa farge på soverommet (jeg vet huseieren min leser dette, fint?) :)
Ny korallrosa farge på soverommet (jeg vet huseieren min leser dette, fint?) 🙂
4 kommentarer om “Prosjekt et herligere liv!

Legg igjen en kommentar

