Høst, venner og en fremmed.

imageProsjekt et herligere liv fortsetter og tema disse dagene ser ut til å være vennskap. Jeg har vært tidenes kjedeligste venn i ett..kanskje to år nå, men det skal det bli en endring på! I går møtte jeg en kjær venn og kollega på løkka. Vi hadde mye catching up to do siden det har gått to år siden sist! Merkelig hvor mye som kan forandre seg på to år! Sist vi satt der var jeg frisk som en fisk uten en bekymring i verden! ..hehe.. kanskje ikke akkurat men du skjønner! image I dag gikk jeg og en annen venninne tur i dette nydelige høstværet. Oslo er både grønn, gul. orange og rød disse dager. En fryd for øyet! Viktig å ta seg tid å stoppe opp og bare nyte fargene innimellom.

❤️
❤️

Jeg må passe på å gjøre sånne ting i perioder (dager..timer..) kroppen fungerer for det kommer som regel dager og kanskje uker etterpå hvor kroppen bare vil hvile. Jeg er ekstremt introvært og trenger mye tid alene for å samle meg etter sosiale sammenkomster. Det er egentlig et eget innlegg, tenkte jeg skulle skrive litt om livet som høy sensitiv en dag. Kjenner iallefall at jeg er i en periode hvor jeg virkelig nyter tiden jeg har med mine venner, en ordentlig vitamin boost er det! Det er veldig godt å kjenne på. På vei hjem i dag ble jeg stoppet av en fremmed mann på gaten. Han smilte bredt med stjerner i øyne og ønsket meg en fin dag. Elsker random acts of kindness! Det finnes så mange vakre mennesker i denne verden! Fort gjort å glemme det av! Takk fine, fremmede mann på gaten for påminnelsen!

I kjærlighet,

Vanesa

Gaia love
Gaia love
2 kommentarer om “Høst, venner og en fremmed.

Legg igjen en kommentar

