Prøverom og fullmåne🌚

Mitt nye skjørt og meg later som vi skal ut på sprell. To sekunder senere satt jeg i joggebuksa..Denne helgen har vært en emosjonell karusell. En blanding av brevet til min ufødte sønn som jeg skrev for noen dager siden pluss fullmånen som stirrer på meg utenfor vinduet mitt as we speak… Jeg vet ikke med deg men jeg blir alltid veldig påvirket av månen. Svimmel (alltid svimmel), trist, sint, bitter, og takknemlig. Alt på en gang i dag. Holdt på å besvime i prøverommet på Zara i dag. Glemmer iblant at jeg har en kropp som ikke liker bråk, sterkt lys, folkehav, butikker, tung luft.. ja, you name it. Eller jeg glemmer det ikke, men jeg overser det i håp om at det kanskje på magisk vis skal gå bort? :/ Fikk iallefall kjøpt meg en ny bok pluss et skjørt. Et skjørt jeg skal bruke en dag jeg er i form til å gjøre noe sosialt… Er jeg den eneste som kjøper antrekk til fantasi situasjoner jeg drømmer skal oppstå? 😛 Bank i bordet for at det skal bli snart! Gud som jeg savner å omgås masse mennesker på daglig basis! Jeg virkelig lengter etter det!

Vokser man noen gang ut av *peacetegn og kyssemunn* posen forresten? ✌🏽️Jeg blir forresten veldig rørt av at så mange kan relatere til forrige blogpost og tar seg tid til å skrive til meg. Takk. Det betyr alt.

Håper dere har det godt.

I kjærlighet,

Vanesa

2 kommentarer om “Prøverom og fullmåne🌚

Legg igjen en kommentar

