Unfinished business..

IMG_3291Dere vet når man han ting fra fortiden hengende over seg. Kanskje tusen spørsmål, kanskje en sorg, kanskje en samtale man skulle hatt med noen og kanskje følelser som ikke er løst helt opp i? Det har jo selvfølgelig jeg som mange andre! Og det bestemte jeg meg for noen dager siden at jeg skulle ta tak i. Jeg har derfor brukt de siste dagene på et menneske fra min fortid som jeg hadde tusen spørsmål til. Vi har gått lange turer og hatt enda lengre samtaler. For meg så har det vært HELT utrolig forløsende og godt på alle måter, og jeg er helt overrasket over hvilke resultater det har hatt. Det er nesten som jeg har fått løst opp i knuter på alle mulige hold, og så mange fine ting har hendt siden!

Jeg er ikke den type menneske (men det har du vel fortsått by now.. hehe) som lett børster støvet av skuldrene, glemmer ting og går videre så jeg har virkelig troen på at man bør ta en grundig opprydding i følelseslivet før man kan gi slipp 100%, for det er jo det som er målet mitt. Å en gang for alle gi slipp på det som trengs å gis slipp på fra fortiden for å kunne nyte nåtiden fullstendig! For DET fortjener jeg! 

Så det er min fredagsoppfordring til deg, ta tak i noe som kanskje henger litt over deg og bli ferdig med det en gang for alle! Et steg av gangen selvfølgelig 🙂

I kjærlighet,

Vanesa

IMG_3292

Legg igjen en kommentar

