Because unicorns and yoga makes me happy 💜

  I går var jeg hos healeren min. ELSKER han! Han hostet, harket, ristet og holdt på på den måten han gjør når jeg kommer til han full av blokkeringer. Stakkar’n. Vi pratet om alt mulig, mat, mennesker som forgifter energien vår osv. Jeg spurte hva han mente jeg kan gjøre for å få hodet litt mer over vann disse dager og svaret er jo det enkleste i verden men kanskje også det vanskeligste? «Gjør mer av det som gjør deg lykkelig Vanesa» Jaha tenker jeg. Det er jo ingen sak! Og så fortsetter han: å skrive gjør det lykkelig. Så fortsett med det 🙂 Og det stemmer! Denne bloggen har blitt en kjær venn. Jeg har visst såret et par med min åpenhet og det er ikke det jeg vil. Men min realitet er jo nettopp det. Min realitet, så skal jeg ha en blogg hvor jeg deler mine tanker inkludert my darkest, deepest secrets så kan jeg ikke annet enn å skrive fra mitt perspektiv.  

 Uansett, i dag våknet jeg og tenkte at i dag skal jeg gjøre mer av det som gjør meg lykkelig så jeg farget håret mitt lavendel farget. For pastell farger og enhjørninger gjør meg lykkelig. Jeg gikk tur i parken for sol og natur gjør meg lykkelig. Jeg har gjort yoga for det gir meg peace of mind. Jeg kjøpte kokosvann og deilig vegansk til lunsj og nå har jeg vasket leiligheten og invitert på kaffe. For gode venner gjør meg lykkelig. Hva gjør deg lykkelig? Og husker du å gjøre det ofte? 🙂

Ps: se denne vakre videoen 🙂 https://www.youtube.com/watch?v=ltVPj6-5xpo

I kjærlighet,

Vanesa 

💜

2 kommentarer om “Because unicorns and yoga makes me happy 💜

Legg igjen en kommentar

