Mandag.. 

  

Tatt i går 💜
 
 I dag har vært en jævla shit dag. Den dagen jeg har en frisk kropp skal jeg være så takknemlig at dere aner det ikke. Lilla hår hjelper dessverre ikke på alt. Blandt annet vondter. Smertene jeg har til tider er som å føde. Greia er bare at en fødsel går jo gjerne over etter noen timer/ dager. Smerter som varer i uker kan man jaggu ta bli gal av. Hadde jeg visst hvorfor det var sånn hadde det nemlig vært litt enklere å forholde seg til. Håper alle husker å sette pris på de små tingene i livet. Det er nemlig de som er de viktigste. Nå er klokka halv åtte og nå tar jeg kveld. Orker ikke være mer våken i dag. I morgen skal jeg gjøre noe godt for noen andre. Det hjelper nemlig når ting er tungt. 

Dagens låt: Emilia Torrini Today has been ok https://m.youtube.com/watch?v=Rf1n_i4Kvk8

God natta 💜

Legg igjen en kommentar

