Ny måne magi! 11:11 11.11

 I dag er det nymåne i skorpion og klokken var nettopp 11:11 den 11.11 som er en magisk portal vi går gjennom nå. Dette er en tid for healing. Dyp healing på det fysiske, psykiske, emosjonelle og spirituelle plan. Ny månen er en tid for å gi slipp på alt som ikke er godt for deg, gi slipp på gammel hud, gi slipp på det som er dødt, gi slipp på det som ikke lenger fungerer for deg, og med det komme opp på en høyere frekvens og sette intensjonen for hva man ønsker fra nå av ☺️ Hva ønsker du å være ferdig med? Hvilke dører og muligheter har åpnet seg for deg i det siste? Hvor er du klar til å ta livet ditt til neste nivå? Jeg har hatt en tung morgen men når jeg så dette magiske tallet på klokken tenkte jeg at nå kan det bare bli bedre! Jeg har latt meg selv ha en fullstendig krasj den siste uken som dere vet, og jeg tror det er sunt å tørre sitte i det som er vondt og vanskelig sånn at man kan transformere det og sende det tilbake til der det kom fra. Jeg gir i dag slipp på alle vondter på alle plan. Jeg åpner armene (som jeg gjorde når jeg var på Zanzibar i fjor hvor dette bildet ble tatt) og er åpen og mottakelig for ALT godt! God helse, trygghet, kjærlighet, harmoni, lykke, latter etc. Solen skinner på meg mens jeg skriver dette og plutselig kjenner jeg håp 🙏🏽

I god Louise Hay spirit synes jeg vi skal åpne armene våre sammen og si:

Jeg er åpen og mottakelig for ALT godt! 🙌🏽🙌🏽🙌🏽

And so it is!

Amen 

🙏🏽

2 kommentarer om “Ny måne magi! 11:11 11.11

Legg igjen en kommentar

