Sprøyte i rompa, familiekos og stolthet

  Hei dere! I dag er jeg veldig stolt av meg selv. Jeg har vært travelt opptatt disse dager med å ta tak i løse ender som jeg burde ha gjort for lenge siden. Kjennes bra. Jeg har bla nettopp vært hos min fastlege og fått sterkere smertestillende for de alt for vonde dagene og en B12 vitamin sprøyte i rompa (Bra plass for oss som ikke vil se sprøyten) Skal visstnok gi energi, hjelpe på muskel funksjonen osv. Alt hva jeg trenger! 😉 Satser på at en B12 sprøyte en gang i uken gjør mirakler for en sliten kropp!  🙏🏽 

 Søndag hadde vi besøk av min bestevenninne og hennes barn. Vi har vokst opp sammen og er som søstre.  

 Plutselig ble leiligheten min fylt av kjærlighet, lek, latter og kos. Ordentlig balsam for sjela! Ingenting er viktigere enn familie og gode venner.  

 Det er så trist at vi har sånn stor avstand fra hverandre som vi har i dette landet. I varmere land tilbringer man mesteparten av tiden ute og sees på gaten, i hagen, på stranden mens vi i norden trekker inn og går i hi så fort gradestokken går ned utpå høsten. Tror ikke det er sunt jeg! Ensomhet er så utbredt i denne delen av verden at det må vi finne en løsning på! Jeg har selv kjent på ensomhet noe enormt nå som jeg har vært syk så lenge og ikke klart å fungere som normalt. Litt vanskelig å sende en sms til en venn å si «hei, vil du komme på besøk? men gå helst hjem etter en time for da er jeg mest sannsynlig helt utslitt» :/ Tema ensomhet fortjener egentlig et eget innlegg kjenner jeg.

Uansett, i dag er jeg stolt av meg selv og det kjennes godt.

I kjærlighet,

Vanesa  

  

4 kommentarer om “Sprøyte i rompa, familiekos og stolthet

Legg igjen en kommentar

