Det blir bra ☺️

 Bare når jeg er hundre prosent ærlig med meg selv, når jeg tør å si nøyaktig hva jeg tenker og føler til enhver tid kan andre sjeler relatere og se seg selv i meg og vice versa. Det er det som er så vakkert med å tørre å være autentisk. Det treffer andre,og vi når ut til andre på den vakreste måten som finnes. Hjerte til hjerte.

Denne bloggen har fått en grå start med alle tunge tema jeg har skrevet om, og jeg vet og ser at det skremmer noen. Livet mitt er langt ifra trist hele tiden, men jeg synes det er viktig at vi tar opp de tunge tema så vel som de gode. For det er ikke når man danser på bordet på en nattklubb og har det gøy at man trenger noen. Det er i alle de andre hverdagslige stundene vi virkelig trenger hverandre, og det er de stundene det er flest av.

Intensjonen min ved å skrive denne bloggen er å gå foran som et eksempel for både meg selv og dere og vise at man kan være selv selv og vise ALLE sidene ved seg selv gode og vonde, svart og hvit, trist og glad, syk og frisk, man kan gå gjennom helvette, man kan være syk og man kan ha det tungt MEN det er bare for en periode. Det varer ikke evig. Det snur. Ting endrer seg. Vi endrer oss HELE TIDEN og DET BLIR BRA! Jeg kjenner det så sterkt for både meg, deg og tilstanden moder jord er i for tiden! Det blir bra. Er man villig til å innrømme det, kjenne på det, få det opp og ut og jobbe seg gjennom det

– så blir det bra. 🙂

I kjærlighet,

Vanesa

En kommentar om “Det blir bra ☺️

Legg igjen en kommentar

