Dance, love and dance again!

 God morgen alle! I alle år har musikk være en trofast og høyt elsket familiemedlem her i huset! Vi har hver morgen skrudd på musikk og danset! Både for å våkne på en god måte,og for å få gode vibber i kroppen innenfor dagen! Det har vært stille på det planet siste fire ukene (noe som er aaaalt for lenge for oss) MEN i går hendte det noe!! Vi sto opp, slo på musikk på full guffe, dusjet, danset, sang og hadde konsert, danseshow, laga musikkvideo, ja you name it foran speilet på badet før det plutselig går opp for meg hva det er som skjer!?!?!?!

JEG DANSER IGJEN!! IM BACK!! 

I går var det syv dager siden jeg fikk min første B12 sprøyte og det er veldig tydelig at det er den som begynner å virke! Jeg var ikke underernært på b12 ifølge testen, jeg var akkurat i grenseland men for min kropp var det med på å gi ekstrem utmattelse og tretthet. Nå skal jeg gå å få dose nr to med B12, så jeg bare titter innom for å minne dere på å danse!  Det er så viktig! 🙂

God onsdag mine kjære!

I kjærlighet,

Vanesa

   

2 kommentarer om “Dance, love and dance again!

Legg igjen en kommentar

