Julemagi i kaoset ✨

 God jul vakre mennesker. Håper dere har hatt noen fine juledager og gjort det beste ut av situasjonen uansett hva det har vært. Føler man seg alene resten av året blir ensomheten ekstra tung i jula, alt hva man føler blir egentlig veldig forsterket i jula. Det er liksom et press på at alt skal være så fint, gøy og fantastisk jul og nyttårsaften. Usj som jeg misliker det. Jeg hadde en fin julaften tradisjon tro i barndomshjemmet mitt med god mat, et varmt og vakkert julepyntet hjem og min kjære familie. Jeg er velsignet. Det er altså helt sikkert. 

 Jeg fikk dessuten den fineste julegaven av dem alle og det var et overraskende besøk av noen jeg elsker veldig på selveste julaften. Jeg opplever at mennesker møter meg på en annen måte etter at jeg har startet denne bloggen. Mennesker jeg kanskje ikke har kjent så godt tidligere føler jeg nå at jeg kjenner bedre. Det er nesten som at når jeg åpner opp, er sårbar og ærlig åpner jeg i samme sleng opp for at andre kan være det samme mot meg og man blir kjent på en annen måte. Har hatt noen fine samtaler denne jula som jeg setter veldig pris på. Rett og slett litt julemagi. Tror mange hjerter helbredes disse dager. Virker litt sånn… Håper det er sånn 🙏🏽☺️

Nå er huset tomt og jeg nyter stillheten. 

I takknemlighet,

Vanesa 

Legg igjen en kommentar

