Today’s inspiration 

  Jeg tror jeg har gått inn i en nesting periode! Alt jeg tenker på er hvordan jeg skal gjøre det ordentlig koselig i leiligheten vår. Jeg vil male og kjøpe nye møbler. New year, new me! You know the drill! 

 Jeg tenker grå vegger i gang, stue og kjøkken. Og en dyp blåfarge på soverommet med en stor sort seng med en myk sengegavl. Store tunge hotell gardiner i alle rom og enda flere store planter i teracotta blomsterpotter!  

 Jeg ser og for meg en tykk, myk dyp rød, gjerne marokkansk/persisk inspirert gulvtreppe på soverommet! Ja, og en ting til! Sorte skap på badet! Det hadde blitt så fint til marmoren som allerede finnes der.  

 Jeg gleder meg til å komme tilbake til Oslo og få overtalt huseieren om at leiligheten trenger en fresh, varm og harmonisk make over! Tenk for en oase det kommer til å bli! Viktig å føle seg komfortabel i hjemme sitt. Jeg synes hjemmet skal være som en hellig oase man elsker å være i. Det er vel krepsen i meg som snakker tenker jeg. Så når du leser dette kjære huseier, ring meg 😉  

Bilde inspo http://amelia.metromode.se

Legg igjen en kommentar

