Nyttårsmål ♥

  ♥Å le ofte! Har aldri vært på et stand up show, og det tror jeg at jeg må gjøre noe med asap!

♥Å være mer sosial! Prioritere venner, familie og kjærlighet!

♥Bli bedre på å lage mat! Jeg vil ha et varmt og welcoming kjøkken for venner og familie hvor det alltid lukter godt av all den gode maten jeg skal lære meg å lage

♥ Gå i terapi en gang i uken for å komme til bunns i hvor angsten og alle kroppslige vondter kommer fra! GLEDER meg til å komme i gang med det! Klar til å ta kontroll over min egen kropp, tanker og følelser! Starter denne uka! Hurra!

♥Trening! Jeg skal trene opp kroppen igjen, begynner forsiktig men ser for meg sit ups og squats hjemme, fortsette med turer i parken og vurderer veldig melde meg på yoga…. Har jeg noen venner som blir med på det mon tro??

♥Å si mer JA! Jeg er en introvert og hjemmekjær kreps så jeg har som vane å foretrekke stille, rolige, koselige kvelder hjemme med stearinlys og fyr i peisen over ville ute kvelder så jeg sier VELDIG ofte nei til div invitasjoner, men jeg kunne jo ha satsa på en ute kveld med venner i mnd? Og vært flinkere til å invitere hjem til hygge! Å si ja oftere er iallefall noe jeg skal begynne med!

♥Å begynne å date igjen! Jeg hater pinlige første dates, og alt annet hva angår dating egentlig så det gjør jeg så skjeldent jeg bare kan! Jeg har for vane å tiltrekke meg umodne fuckboys som er helt bortkastet tid men nå er det slutt på det! Voksne, hyggelige, modne, harmoniske, kjærlighetsfulle menn  med sjel er velkommen fra nå av! Jeg ser hvor vakkert det er med de rundt meg som har funnet sin livspartner og hvordan de samarbeider, går gjennom livet sammen, støtter og elsker hverandre. Det ønsker jeg meg for det fortjener jeg også! I år skal jeg møte mannen i mitt liv!

♥Male og innrede hjemmet sånn at det blir en trygg, vakker og harmonisk oase!

♥Forsette å spise sunt! Detoxe kropp og sjel av gammel drit! Gjøre plass til bare positive vibber!

♥Vi har lenge snakket om å kjøpe en hund, kanskje det er på tide å gjøre det nå?

♥Være snill mot meg selv. Hele tiden sørge for at kropp og sjel har det bra. Og hver dag jobbe for å bli tryggere og stødigere i meg selv. Hva er vel viktigere enn det? 🙂 

♥Å elske og være stolt av kroppen min akkurat sånn som jeg er! Jeg har kurver, en myk mage, cellulitter, strekkmerker og noen grå hår og sånn er det med den saken. Jeg får ikke en hard six pack eller sprettrompe i år heller. Jeg skal eie kroppen min fullstendig med andre ord!

♥Være full av kjærlighet!

Hilsen en optimistisk Vanesa  

 

En kommentar om “Nyttårsmål ♥

Legg igjen en kommentar

