Wait for it!…. Eggløsnings PMS!

  Jeg startet dagen med en kopp kaffe, sjekka insta og ante fred og ingen fare helt til det tikker inn meldinger av en mann som spør et HELT feil spm, til HELT feil tid og jeg kjenner at det begynner å koke inni meg! Jeg blir så sint på stakar’n som egentlig prøvde å være litt romantisk at det bare klikker fullstending! Jeg kjefter og smeller og holder på helt til jeg kjenner at jeg faktisk ble DYYYYPT såret av dette spørsmålet og jeg begynner å gråte! Jeg gråter og gråter og gråter helt til det går opp for meg…… hvilken dato er det i dag egentlig? Hvorfor gråter jeg? Det spm var jo ikke trist i det hele tatt! Å nei…. Jeg tar opp iphonen’n, sjekker Ladytimer appen og hva sier den….. eggløsning. I dag. Jeg har eggløsnings pms!  

 Dere vet de gangene du tenker livet er nesten ikke verdt å leve for alt er helt grusomt, jeg har fått depresjon, har ingen mål i livet, jeg er feit, stygg, har ingen venner osv så står du opp dagen etter, får mensen og tenker: Jeg visste jeg egentlig ikke var såååå gal! Phew! Så hva gjør jeg da? Tar opp telefonen, ringer å ber om unnskyldning for min psyco oppførsel? Nei det gjør jeg ikke! For han (menn) burde jo faktisk trø litt forsiktig visse dager! Han kunne jo ha lasta ned den appen han også for å ha koll på hvilket stemningsleie jeg ligger i visse dager om han skulle være så uheldig å ville kontakte meg! Ikke for min del egentlig men for hans! Så nå har det faktisk endt opp med at han ber om unnskyldning når jeg er den som er helt på bærtur i dag. Jeg har ikke tilgitt enda. Mulig jeg gjør det i morgen når jeg er mer stabil psykisk uten eggløsning. Han leser ikke denne bloggen (håper jeg) så han blir aldri å få vite at det spørsmålet egentlig ikke var så dumt om han bare hadde vært smart nok å spurt en annen dato..

God mandagskveld.

/ Hilsen en stk hormonell, ustabil og amper Vanesa 

Update: fikk nettopp et blomsterbud på døra. Tenkte at nå hadde han virkelig skjønt hvor han hadde tråkket i salaten! Nå er’n tilgitt tenkte jeg! Men det var ikke fra han… HAHAHA! Tror du jeg er innbilsk eller! JA! 😂😂😂

En kommentar om “Wait for it!…. Eggløsnings PMS!

Legg igjen en kommentar

