Akupunktur og 30 days of yoga

 Etter en stressfull morgen tok jeg en telefon til min yndlings akupunktør Anne (AKI akupunktur og traumeklinikk) og ble enig om å sette igang med behandlinger der igjen. Anne er en ordentlig jordengel og livet føles alltid mye bedre etter å ha vært hos henne så det gleder jeg meg til! Men før jeg drar dit om noen timer skal jeg starte en annen veldig god investering i kropp og sjel. Nemlig 30 days of yoga challenge med Adriene på youtube! Jeg har yoget med henne før og hun er den absolutt beste yoga læreren jeg har vært borti. Hun er rolig, avslappet og forklarer øvelsene på en måte som gjør at uerfarne yogi’s som meg forstår og klarer å henge med! Dessuten er det topp å ha yoga læreren på youtube så man kan trene hjemme på stuegulvet i eget tempo! Anbefales!

Husk å ta vare på dere selv og alltid vær snill med både kropp og sjel.

I kjærlighet,

Vanesa

En kommentar om “Akupunktur og 30 days of yoga

Legg igjen en kommentar

