Be careful what u wish for coz u just might get it :)

 Hejj! Jeg må le litt av det som skjer nå. Vi fikk oppsigelsen for en uke siden, jeg var et emosjonelt vrak noen dager (of course, you know me), dro på meg mine big girl pants, tørka tårene, dro på visning, fikk den, signerte kontrakt, og nå en uke etterpå er leiligheten så å si ferdigpakket. Jeg har en enorm løvemor kraft inni meg som kommer ut når det gjelder min familie, min datter, vår sikkerhet og stabilitet. 

Men så må jeg le litt da. Det hele er nesten litt komisk. For noen uker siden skrev jeg at nå skal jeg starte «the year of saying YES» kan leses her Uka etterpå skrev jeg at nå skal jeg bli frisk. kan leses her Og hva gjør universet da? Universet støtter meg jo selvfølgelig 100% i den avgjørelsen så da blir alle mulige slags prosesser satt i gang!😂😂😂 Jeg har datet, trent, pakket ned og kastet alt av gammel dritt som har samlet seg opp gjennom alle år i denne leiligheten og vi har funnet et nytt hjem. Og hvor finner vi det hjemmet? Jo det hjemmet finner vi selvfølgelig mitt i det sosiale og urbane smørøyet! Og hvorfor gjør vi det? Jo for noen uke siden skrev jeg her blant annet at NÅ skal jeg finne tilbake til det sosiale dyret jeg var før og bruke masse tid med venner! Så det hele er rett og slett litt komisk if i can say so myself. Finnes ingen tilfeldigheter i dette livet! Be careful what you wish for coz you just might get it! Hahaha! Men det kjennes bra. Det kjennes bra å ha starta alle mine ambisiøse prosjekt, og det kjennes bra å vite at jeg har FULL støtte av universet! 😉  God søndag!

Legg igjen en kommentar

