Only good lies before me 🙏🏽

 Only good lies before me. Det er mantra til Louise Hay. Hun er visst ikke redd forandringer for hun vet det blir bra uansett hva som ligger rundt neste hjørne. Så den setningen repeterer jeg for meg selv disse dager gang på gang på gang.. Nå har vi en uke igjen i gammel leiligheten før vi flytter, og det gjør meg litt stressa.. Vi har gitt bort masse møbler og kjørt 20 søppelsekker på fyllinga. Nå gjenstår bare flyttebil og bærehjelp. Kjennes vemodig. Jeg svimer rundt i ring og vet ikke helt når jeg skal gjøre hva. Jeg har hodepine, kaster opp, har hjertebank, synet er dårligere og jeg gråter litt innimellom. Men.. dette blir bra. Right? For only good lies before me. 🙏🏽  Jeg tviholder på troen om at Gud har en finger med i spillet. En ny begynnelse. Et nytt og bedre kapittel. En ny leilighet uten vold, hjertesorg og sykdom i veggene. Å få et nytt perspektiv på livet, hverdagen og meg selv. Det var jo det jeg ville… 

 Før var forandringer det beste jeg visste, men av en eller annen grunn er jeg ikke så fryktløs som jeg har pleid å være.. Er dere gode på forandringer? 

Hilsen Vanesa som håper og ber at only good lies before me 🙏🏽 

 

Legg igjen en kommentar

