Great boobs and gratitude 

   
Mårrån! Jeg må terpe på hvilke tanker jeg tenker og hvordan det påvirke meg disse dager så for hver negativ tanke jeg tenker finner jeg en positiv. Dette med tanker kan virke så komplisert når det egentlig er veldig enkelt. Alt er energi så negative, tunge tanker påvirker systemet vårt helt ned på et celle nivå og alle positive, gode, kjærlighetsfulle tanker påvirker kroppen på en god måte. Så hva ønsker vi skal bli vår realitet? Jeg ønsker bare gode vibber i mitt system for meg selv og alle rundt meg så i dag er jeg takknemlig for:

-morgenkaffe’n 

-gode venner

-min kjære familie

-flyttehjelp

-nyleiligheten og alle vakre stunder vi har foran oss

-gammel leiligheten for alt vi har opplevd sammen og for at den har gitt oss naboer som har blitt familie 

-for at våren er rett rundt hjørnet

-for en kropp som blir friskere og sunnere for hvert sekund

-for great boobs 😜😂

Hva er du takknemlig for i dag?

2 kommentarer om “Great boobs and gratitude 

Legg igjen en kommentar

