En skyfri himmel…

 «Det einaste hu ønska seg det va ein solskinnsdag. Skyfri himmel. Ein problemfri time i go’e venners lag. Nykter, men svimmel. Svimmel av glede, så glad for litt fred.. »

Og det er for tiden akkurat sånn livet er! Bjørn Eidsvåg og meg går way back! 😉 Jeg har gått rundt å ryddet og organisert ny leiligheten i hele dag, hørt på musikk og tenkt. (obviously, overtenker’n som jeg er) og jeg har kjent på takknemligheten over alle lysglimter jeg har hatt denne uken. Jeg har tilbrakt tid med noen av de vakreste menneskene jeg vet, jeg har meldt meg på mitt elskede treningssenter igjen etter 1,5 år og jeg har gjort mange positive framskritt. Jeg vet ikke om det går å fortelle hvor stort det er (med mindre du har lest denne bloggen fra begynnelsen og vet hvor ille det var) at jeg har gjort alt dette. Det er så stort og fint at jeg blir helt rørt og varm av takknemlighet over hvordan denne verden fungerer. Når jeg var hos min kjære terapeut på tirsdag og hun ville fortsette dyp dykket inn i alt som trengs fixing ville jeg bare fortelle alt hva jeg har klart og klappe meg selv på skulder’n! Små, små hverdagslige ting er magiske å få til etter en lang periode med sykdom, og jeg er evig takknemlig over alle lysglimter jeg er så heldig å få oppleve. Gud er god. Det er i allefall helt sikkert.

Takk livet.

 

Legg igjen en kommentar

