Baecation, Oslove og Brow Rehab 

Hei dere! Long time! Jeg har vært opptatt med å leve livet og alt det har å by på men i dag kjenner jeg at jeg må skrive en kjærlighetserklæring til vennene mine. Fredagen begynte med babylek, vin og pizza på en søt autentisk, spansk restaurant med min venninne Madelen, og ble avsluttet med at Elisabeth kom med en boks rødvin og koffert under armen for å sjekke inn hos meg for helga.

Vi hadde nemlig planlagt en much needed girlsweekend! Lørdagen begynte vi dansingen hjemme (de av dere som har meg på face og insta har sett musikkvideoene vi laget…lol) og fortsatte på en tilfeldig club på Grønland som spilte tidenes beste musikk!! Alt fra old school hip hop til dancehall, afrobeats, ja du skjønner. LOVE, LOVE, LOVE!! De som sa at når musikken kommer på så stopper hele verden og man bare NYTER var så on point!! Kveldstrøtt som jeg er klarte jeg heldigvis lure med meg Elisabeth hjem ikke så alt for sent men det trenger vi ikke snakke om her… La meg leve i trua på at jeg er en vill dancing queen a! 😛
Søndag var det blå himmel og vårsol så vi starta dagen på Joe and the juice (ja til vitaminbomber og kjekke gutter bak kassa som forfører deg med grønnsaks-snakk dagen derpå) så fortsatte vi ned til byen hvor jeg sendte Elisabeth tilbake til Sverige og jeg møtte sidekick Silje for lunsj på cafe Sør og masse catching up!

Silje er en Gud på bryn så da hun foreslo at vi skulle fixe bryna mine var jeg ikke vanskelig å be for å si det sånn!! Jeg har virkelig ingen bryn naturlig (men det vet jo ikke dere for jeg er jo som regel sparkla når dere ser meg..) men nå derimot ser jeg ut som Kim K, eller en persisk versjon av meg selv med tykke, luscious bryn!

Vi trenger ikke ansiktsløft nå dere, vi trenger bare Silje! Hun er magisk! Dessuten er hun den morsomste jeg vet!

Anbefaler ALLE å sjekke ut Brow Rehab!!! Nå har det gått i hundre hele helga så jeg er usikker på om jeg skal tvinge kusina mi på Elixia for å fixe sprettrumpe eller om jeg rett og slett skal ta en siesta…. Hva sier du Frøya??

Uansett, takk venner for at dere gir meg liv, takk Oslo for at du er vakker og takk livet for alt! ❤️

Legg igjen en kommentar

