Endings, beginnings and the inbetween..

 Jeg har så mye jeg vil skrive om for tiden at jeg vet ikke helt hvor jeg skal begynne, men med tanke på nyhetsbildet disse dager og dagens fullmåne tror jeg vi tar det i dag. De siste månedene har vi (mennesker) gått gjennom store forandringer. Prosessen har vart i flere år men det er først nå vi begynner å integrere disse nye energiene på et cellulært plan. Vi skal fra en tredimensjonal virkelighet til en femdimensjonal. De vil si, vi vibrerer høyere og på en litt annen måte enn vi har gjort før. Ting, mennesker, rutiner, forhold, jobber, vaner etc som du tidligere visste ikke var så bra for deg men likevel lot du det ta opp din tid har mest sannsynlig sklidd ut av hendene og livet ditt nå!? Right?? For meg som «crystal child» som ser, hører, tar inn og leser verden og mennesker på en flerdimensjonal måte er det så tydelig at det er det som skjer nå med tanke på terrorhandlingen i Belgia for eksempel. Jeg kan jo ta meg selv som eksempel, jeg har sluttet i mine to jobber som slet meg ut, jeg har avsluttet et forhold som drepte meg sakte men sikkert, jeg har måtte gi opp lavt vibrerende mat og drikke som jeg pleide spise til ære for ren, organisk, sunn og høytvibrerende mat (flere enn meg som føler vibrasjonen til det du putter i deg??) Nei?…. haha ok 😉 Kroppen nekter å ta i mot usunn mat og sier klart ifra om jeg prøver å lure meg unna med en chicken nugget fra McD f.eks! Stress! Lol. Jeg har måtte flytte, vært kjempesyk og blitt helt brutt ned fysisk og psykisk for å bokstavelig talt måtte bygge meg selv, livet mitt, og alt hva det innebærer fra scratch, og bevisst BARE fylle det med det som er godt for meg. Og det er så digg kan jeg fortelle deg! Ville ikke ønsket min værste fiende å gå gjennom alt jeg har siste året men gud så godt det er å få lov til å «begynne på nytt»! Det er så tydelig at universet samarbeider for det skjer små hverdagsmirakler hver eneste dag! 🙂

Jeg har venner og bekjente som flytter, har blitt syk, tatt selvmord, skiller seg og går igjennom lignende karuseller. I tillegg på et globalt plan skjer naturkatastrofer, terrorhandlinger, flyktningkriser osv. Listen er lang!  Guggen som ligger under å murrer MÅ (desverre i noen tilfeller) opp og ut for å gjøre plass til det bedre. Denne planeten er i dag femdimensjonal så det er derfor HELT umulig for oss å tviholde på gamle mønstre og gammel drit. Det må opp, ut og bort.

Jeg vet mange sliter i denne mellomfasen, og med kveldens fullmåne er energien heftig, derfor vil jeg bare minne meg selv og dere på hvor kraftfulle vi er. Alt som skjer rundt oss i verden, skjer ikke der ute. Det skjer ikke av noen andre, mot noen andre. For vi er en, vi er dem, og de er oss. En noe spesiell teori for de som er fra den gamle skolen, men om du klarer å ta det inn skjønner du kanskje hvor mektig du er!? Din energi ene og alene påvirker verden! Er ikke det fantastisk? Frykten for «de slemme» som ble skapt av media i går for eksempel MÅ ikke komme under huden på oss! Det er viktigere nå enn noen gang at vi bevisst bestemmer oss for hvilke tanker vi ønsker å tenke og hvordan de skal få påvirke hverdagen vår, hvilke handlinger vi gjør og hvilke mennesker vi omgir oss med nå som vi alle er så åpne og sårbare.

Vi må stå i kjærlighet, være kjærlighet og gi kjærlighet til oss selv og hverandre hele tiden. Alltid.

I kjærlighet,

Vanesa

   

2 kommentarer om “Endings, beginnings and the inbetween..

  1. Takk Vanessa jeg trengte å lese dette. Du er hverken alene når det gjelder å føle energien til maten du spiser og heller ikke alene i livet 🙂 Kjempe kjekt er det å vite at det finnes Norske mennesker med integritet og høy bevissthet også 🙂

    «Light comes only to those who strive. Hard is the Pathway to the Wisdom: hard is the Pathway that leads to the Light. Many stones shall you find in your pathway, many mountains shall you climb towards the Light.
    Know that many dark shadows shall fall on your light striving to quench with the shadows of darkness the light of the soul strives to be free. Many the pitfalls that lie on this Way. Seek ever to gain Greater Wisdom! Cognize – you shall know the Light!
    ~Hermes Trismegistus

    Likt av 1 person

Legg igjen en kommentar

