Lek, solnedganger, våryre mennesker og vårens beste soundtrack ;)

Denne uken har gått mest i lekens tegn. Min datter har vært på leirskole og jeg har gjort spontane ting jeg vanligvis ikke gjør. Høydepunktene denne uken har uten tvil vært alle turene for å se på solnedgangene på Bygdøy med alle disse herlige sangene i bakgrunnen. Er jeg den eneste som kjenner at bra musikk treffer rett i sjela? Elsker, elsker, elsker når jeg kommer over musikk som smører hele meg med en smooth feeling!

Elsker dessuten viben som kommer over mennesker når det blir vår. Vi rekker ut til hverandre, bekjente blir venner og venner kommer enda nærmere. ELSKER det. Gjør deg selv en tjeneste å hør igjennom disse låtene. Tunji Ige med «war» går på repeat her 24/7, asså, han tar fløyelsesmyk musikk til et nytt nivå og svenske Silvana Imam.. Asså, for en powerkvinne!  Hør!
God fredag elsklinger!
Legg igjen en kommentar

