14 timer igjen i mine twenties, yoga, takterasse og takknemlighet! Woop!

God morgen!

I går begynte jeg dagen på mindfulness og yoga kurs, ELSKER yoga. Yoga har hjulpet meg så masse, og er en hovedgrunnene til at jeg snart er frisk som en fisk igjen! 🙂 Ingenting er mer «grounding» for meg enn yoga. Det får meg tilbake i kroppen på null komma nix når jeg svever rundt omkring. I går var vi forresten å så på huset hvor vi skal bo i sommer. Det har hage, veranda, takkterasse og gangavstand til strendene. Gjett hvor jeg skal drikke morgenkaffen? På taket i bikini vel! Woop! How did that happend? Gud hører på meg når jeg ber for sure! 🙂

Anyways, nå er det fullmåne, strawberrymoon kalles den og er one of a kind! Samme måne kommer ikke tilbake før i 2062! Så gi slipp på alt du ikke ønsker å bære på lengre så du kan gi plass til nye fantastiske manifestasjoner!

Og apropos det, NÅ har jeg 14 timer igjen i tjueårene. Begynte selvfølgelig å gråte når det gikk opp for meg for nå er jeg sååååå klar til å gi slipp på masse av det kapittlet hadde å by på! Eller…. jeg tror faktisk jeg har gitt slipp på det meste. (wooop!) Jeg har vanligvis ikke noe forhold til bursdager men denne er helt spesiell for meg! Føles som jeg er med i en hellig seremoni Gud og universet har ordnet for meg. Energien i lufta er magisk! Jeg har opplevd masse, og lært enda mer så jeg pakker den verdigfulle lærdommen inn i mykt silkepapir og sløyfer den med kjærlighet, og går inn i 30 årene som en frisk, lykkelig og takknemlig Vanesa. Jeg kjenner at energien i og rundt meg endrer seg og jeg elsker det. Tusen hjertelig takk for alt du lærte meg 20’s! Jeg har elsket og hatet det og nå er jeg klar for å gå inn i mine 30’s med blanke ark og viktigst av alt et åpent og takknemlig hjerte! Dette året kommer til å bli det året jeg endelig tør å gi og ta imot kjærlighet og leve det livet jeg alltid har drømt om! Jeg er så full av lykke og takknemlighet at jeg er sprekkferdig! Jeg elsker det, og jeg elsker dere!

Jeg sier som Louise Hay sa på 80 årsdagen sin: This decade is gonna be the best decade of my life thus far! And so it is, amen!

Nå skal jeg spise opp havregrøten min, slå på afrobeats og gå på Elixia! Har nemlig tenkt å enter this new decade dritsexy skjønner du! 😉

God tirsdag!

Legg igjen en kommentar

