«Halvfeit fitte»

God morgen! Sitter på takterassen i bikinien min, med kaffekoppen og et par valker på magen og reflekterer over…..kropp! Om du følger meg på instagram @vanesagram har du fått med deg at jeg har blitt en selverklært kroppsaktivist! Jeg er møkkalei dette hvite, vestlige kroppsidealet hvor alle skal være blond og tynn! Gud velsigne de som er det naturlig, men det er mange av oss som ikke ser sånn ut og har slitt litt med å passe helt inn i normen… Da jeg var yngre presterte jeg date mang en pappskalle. 😂 Blandt annet en som kalte meg en halvfeit fitte en kveld han ikke fikk det som han ville……. 🤔 Da skjønte jeg ikke helt hva han mente siden jeg alltid har vært ganske atletisk men de ordene har fulgt meg i flere år. Er jeg tjukk? Er jeg skikkelig feit? 🙄 Jeg ble litt usikker, kanskje han hadde rett? Nå som jeg glir rundt i huset vi låner for sommeren i bikini, ser jeg meg selv i speilet mange gang per dag og tenker ja Erfan, nå er jeg kanskje halvfeit men jeg ELSKER kurvene mine! 🙌🏽🙌🏽🙌🏽Jeg har fått en helt ny takknemlighet for kroppen min etter 1,5 år som sengeliggende og jeg er såååå takknemlig over alt kroppen min klarer! Jeg er ikke sengeliggende lengre, jeg trener igjen, er aktiv, møter venner, bader, reiser, dater, ler, spiser og danser så ofte jeg bare kan! Så hvem bryr seg om dobbelhake, babymagen som ikke har tenkt å gå noe sted, kviser, cellulitter eller at rumpa ikke er like spretten som den en gang var. Jeg skriver dette for jeg håper dere som leser dette kan eie alt dere er, alt dere har eller ikke har, ta på dere en bikini og elsk sommerkroppen deres. (Og om du dater en dust som ikke liker kroppen din, bytt han ut!!) Alt som trengs for å ha en sommerkropp er nemlig en kropp. Ta på bikini, flaunt your stuff og nyt kroppen din og dette deilige sommerværet. Mon tro om Erfan og andre mobbere er fornøyd med sin sommerkropp?  Håper det!

God bless!

Legg igjen en kommentar

