Poledance, buddhistsenter og magiske venner

Søndag fikk jeg beskjed om å møte i byen kl ett. Der ble jeg møtt av to venninner og en konvolutt, På det ene arket sto det at vi skulle tilbringe dagen på et buddhistsenter. Right up my alley! På det andre arket sto det….. at jeg skal på poledance kurs…. how on earth skal jeg komme meg opp på en pole??? im a big girl ahahaha!! Men det er greit, jeg tar utfordringen…..

Vi hadde en helt nydelig dag med vin, mat og latter. Har ledd på masse denne helgen som jeg ikke har gjort på lenge! Elsker venner man kan snakke om meningsfulle ting ene sekundet mens men neste sekund faller over av latter midt på gata! What a blessing!

Og når jeg er inne på magiske venner, min venninne Leah som kom flygende fra London for å feire meg har også en magisk effekt på meg, jeg blir så full av energi, latter og glede når vi er sammen! Om jeg var trøtt (og det er jeg som regel alltid) flyr den følelsen ut av vinduet med en gang vi sees! Hun er rett og slett en diamant! Måtte alle ha sånne venner som jeg har, venner som gir deg liv og minner deg på om hvor vakkert det er å leve. Absolutely love and adore you all!

Takk livet for deilige dager!

Legg igjen en kommentar

