Project #getfree and its magic effect💜 #fatshaming #bodypositivity

Hejj!

Lå nettopp å hørte på en podcast av Kakan Hermansson «Under huden» hvor hun intervjuet mitt instacrush Cassandra om #fatshaming #bodypositivity #fatpositivity og alt hva det innebærer å ikke passe inn i normen og klesstørrelser butikkene mener vi burde være små nok til å passe. Hun forteller hvor mange år hun har brukt på å hate på seg selv og hvordan hun ser ut og hvordan hun det siste året har frigjort seg selv! Hun gjemmer seg ikke bak store plagg lengre (hello 💁🏻) hun tør endelig å gå med trange klær (hello💁🏻) hun rocker korte kjoler og crop tops! (Hello! My fave #getfreeplagg💁🏻) , hun tør kle av seg foran menn og hun tør… You know… co-exist…. Med lyset på! Og alt jeg kan si er: A to the fucking MEN!!!!! Check, check, check, check!!!

Jeg har alltid trodd at det var noe feil med meg siden jeg ikke var en skinny chick, og alltid følt at jeg burde blitt slank men de siste månedene og kanskje året som jeg har drevet å frigjort meg selv både for meg selv og på sosiale medier har vært magiske. Jeg føler meg såååå fin som kurvig og jeg kjenner på ingen måte at jeg ikke er gorchesssss akkurat som jeg er! Jeg har jo selvfølgelig vært redd for at mine #getfree selfies skulle skremme vekk menn når de endelig fikk se hvordan jeg egentlig ser ut MEN (hold your horses) tvert i mot! Telefonen og hverdagen min har aldri vært fullere av menn (lol) Jeg vet ikke om det er at menn liker kurver (noe jeg mistenker) eller om det er selvtilliten og energien dette prosjektet mitt har gitt meg gjør at jeg tiltrekker meg mennesker on another level, men jeg vil bare si at jeg elsker det og skulle ønske alle kunne starte sitt eget #getfree prosjekt for det skjer noe magisk når man plutselig har kommet til et punkt hvor man stright up ELSKER seg selv og alle sine «flaws».

Sånn, det var dagens preken. Now go love on yourself and each other!

Med kurver, fettvalker og kjærlighet,

Vanesa

Legg igjen en kommentar

