Hjemme på løkka, det fine med å være villig, og å tørre å ta imot kjærlighet

imageI dag fløy jeg hjem til Løkka. Wooooop!! Har hatt sånn hjemlengsel. Og nå har jeg to uker barnefri jeg kan bruk til masse sprell!

Har hatt to uker ferie i nord norge. Som dere alle vet kan jo tema familie være en smule betent og dere som har lest min blogg fra begynnelsen har jo fått med dere at jeg har hatt et… tja.. hva skal jeg si.. Litt komplisert forhold til min biologiske far. Men dere har også lest at knuter har blitt løst opp i, følelser har blitt satt ord på, og de har fått lov til å komme ut. Blitt forløst på en måte. Og med det har det hendt noe veldig fint mellom oss. Vi har blitt kjent med hverandre på en måte vi kanskje ikke hadde blitt om vi ikke virkelig gikk inn for å prøve å forstå hverandre. Vi er forskjellige, har forskjellige livssyn, prioriteringer og opplevelse av situasjonen MEN vi er begge villige til å gjøre det vi kan for at vi skal kunne ha et fint forhold. Og det er nettopp det ved å være villig som er så magisk! Det er så vakkert at jeg nesten blir rørt. (Ikke nesten, jeg blir rørt) Innsatsen jeg ser han gjør, innsatsen jeg alltid har savnet er der og jeg føler meg sett og verdsatt. Jeg kan nesten sammenligne det med å begynne å date en ny type, man ser at han gjør en ekstra innsats som blir innmari satt pris på.

En diamant jeg kjenner sang en gang til meg kl fire på natten etter et par glass vin: «The grestest thing you’ll ever learn is just to love, and be loved in return.» Det har jeg tenkt mye på siden da for den gamle Vanesa trodde nemlig ikke hun var verdig men nå står jeg her, og får, og klarer å ta i mot kjærlighet fra han jeg har lengtet etter hele mitt liv. Lørdag kommer han til Oslo og vi skal sees igjen, og det føles som jeg skal på date med en som virkelig liker meg. Og jeg liker det 😉

Moral of the story is: where there is a will – there is a way.
Takk livet.

Legg igjen en kommentar

