Rosa skyer, Gud, kjærlighet og sånt

14022088_10157489142660725_7679755422050012431_n

Hei! Been a minute! Jeg har hatt en morsom og en smule vill helg så i går kveld var det ordentlig deilig å skrubbe av meg helga, ta på meg min somaliske kjole, brenne røkelse, sette på Sam Smith, legge krystallene mine på magen og bare puste. Som den ekstroverte introverten jeg er har jeg ordentlig behov for å gå i hi og ha alene tid etter mange sosiale dager. Kroppen min er for så vidt enig og sier klart ifra om jeg pusher for hardt, for nå har jeg igjen en influensa lignende følelse i kroppen. Håper eplecider eddik, honning og gurkemeie drinken min healer det nå i løpet av kvelden. Men, tenk for en forskjell et halvt år har gjort. For et år siden kunne jeg ikke en gang gå på butikken, men det fortjener et eget innlegg. Takk livet for vakre mirakler.

Uansett, i går var en tung dag og den tilbrakte jeg på sofa’n til en venninne med både tårer, klemmer, feel good film og pizza. Noen ganger er man på feil sted, til feil tid og møter mennesker mann skulle ønske man ikke hadde møtt. Når det er sagt, så tror jeg alt skjer for en grunn selv om man kanskje ikke forstår det der og da, men en dag forstår vi nok hva vi skulle lære. Når jeg ruslet hjem i går kveld var himmelen dekket av rosa skyer, og jeg ble helt gråtkvalt av hvor vakkert det var. For meg betyr det at Gud er her og viser oss at alt er under kontroll, og vi er trygge, selv når vi tror vi ikke er det.

Takk Gud for at du alltid minner oss på om hvem vi er, at vi er en forlengelse av deg, når vi selv glemmer.

Jeg elsker dere.

Legg igjen en kommentar

