Hva er du takknemlig for i dag?

image

Hver kveld før hun går å legger seg spør jeg datteren min hva hun er takknemlig for den dagen. En fin måte å trene hjernen til å fokusere på det fine i livet. Jeg falt litt av det takknemlighets lasset i helga men nå er jeg tilbake. Så her er dagens takknemlighets liste:

1. Kiddo

2.Jeg er takknemlig for at jeg har venner som tar meg som jeg er. Energisk ene dagen og gråtkvalt og revet i stykker neste dag. Alle varianter av meg.

3.Jeg er takknemlig for at Løkka luktet som en blanding av nybakte boller og sommer i morges når jeg gikk ut

4. At……ja…. Nå må jeg tenke meg litt om…. mm… Jo, jeg er takknemlig for at musikk gjør meg glad. Har sunget og danset masse i dag.

5. Jeg er takknemlig for kloke mennesker som han her:

I’ve discovered that the fastest way «to find God» is to find each other.

~ Neale Donald Walsch

Hvor vakker er ikke de ordene. Tygg litt på den. Deep shiet.

Hva er du takknemlig for i dag?

Legg igjen en kommentar

