Ikke-relasjons epidemien

imageJeg ble spurt om jeg hadde blitt dumpa. Nei, ja.. typ..men ikke egentlig svarte jeg og hørte hvor teit jeg hørtes ut. For VI var ikke i et forhold. JEG var. (I hjertet mitt hvertfall..stupid, i know. Dont judge…) Jeg har vært i en ikke relasjon i.. ja jeg vil ikke si hvor lenge, men lenge… for det er litt pinlig. Ikke litt pinlig egentlig men dritflaut. At jeg har gått rundt å elsket, håpet, ventet og trodd at vi var noe vi ikke var.

Dating konseptet i 2016 er heeeelt fucka og jeg forstår ingenting. Kast og bruk mentaliteten som har kommet med sosiale medier har fullstending fucka folks syn på relasjoner. Hvordan kan man gi alt av seg selv, hjertet, sjela, kroppen, tankene, alt til noen uten å føle noe? Jeg har prøvd å late som jeg ikke bryr meg. At jeg kan være en som blir kontaktet fra tid til annen og bare kan play it cool for man kan jo ikke være head over heals i en som ikke er typen din. Jo men vet du hva, visst faen kan man det. Det oppdaga jeg på søndag når jeg ble dumpa av et forhold jeg ikke engang var i.

Jeg og bestevenninna mi snakker mye om «half ass menn» for tiden. Menn som vil ha deg, men ikke egentlig. Menn som liker deg, men ikke nok. Menn som sikler over insta, face og snap men bare ser på deg som et bytte. Menn som ringer klokka tre på natta og tror de kan få låne kroppen din noen timer for så å spytte deg ut når de blir lei. Menn som dater deg i flere år men ikke vil claime deg. Menn som sklir inn i instagram DM med dickpicks og regner med den er ønsket samt blir sur om man ikke svarer med et takk (????!), menn som egentlig skulle vært innelåst på en zoo men går fritt. Respektløse menn. Menn som ser på seg selv som Guds gave til hunnkjønnet. Er så sjukt lei av half ass menn.

Det er ikke bra. Det er ikke sunt. Måten vi bruker hverandre på. Huden min har blitt grå, posene under øyne mine er større enn de noen gang har vært tidligere og kjolen jeg hadde kjøpt inn til neste date som ikke blir noe av har blitt alt for stor.

Kan vi sammen erklære *ikke-relasjons relasjoner* for over nå en gang for alle? Fint, takk ☺️

Legg igjen en kommentar

