Morgenkaffe med nervene på utsiden

imageGod morgen!

Whats good på deres side av the world wide web today? Jeg går rundt med nervene utenpå kroppen disse dager og det kjennes ikke direkte komfortabelt. Huden min kjennes syltynn, jeg plukker opp andres energier og blir skikkelig påvirket fysisk. Faen, trodde jeg hadde lært meg å ikke la meg påvirke på denne måten. Brystet er strammere enn stramt, hjertet verker, jeg har mareritt og frykt tankene har tatt over. Dere andre som er empater og highly sensitive people, hva gjør dere for å ikke la «ytre» ting påvirke dere? Jeg har ca hundre tips and tricks men som jeg glemmer in the heat of the moment. Jeg brant salvie rundt i leiligheten på morningen for å rense energiene, men da gikk brannalarmen som ga meg full panikk. Så nå sitter jeg her en time senere med et hjerte som hamrer og en kropp som fortsatt er i full alarmberedskap.. Phew! lol. Kankje på tide å ringe akupunktøren min? Anyways, nå skal jeg drikke smoothien min, se på en episode keeping up with the kardashians to relax my mind, så skal jeg gå på Elixia to chase those happy hormones.

Nå blir resten av dagen magisk inshallah 😉 Satser på det. Dette ordner seg? Livet blir bra, and we’re safe right? Gud har en plan? Doreen Virtues englekort i dag sier vi må fokusere på det vi ønsker så let’s affirm: Only love can reach me. And so it is. Amen. 💜🙏🏽💜

image.jpeg
Yes💜
Legg igjen en kommentar

