Big magic✨

For to dager siden kjøpte jeg Elizabeth Gilberts nyeste bok Big magic hvor hun skriver om hvor viktig det er å ha en outlet for det kreative i deg, hvor viktig det er å tro på magien ved å tørre å la deg selv tro på magien både i deg selv, og i selve livet. Hun snakker om frykt, nyskjerriget og hvordan vi kan håndtere det vi elsker mest samt ting vi frykter. Jeg håper jeg kan bli inspirert til å ta min kreativitet til neste nivå som tekster til bloggen og en evt bok i framtiden. Skal kjenne litt på drømmen jeg alltid har hatt om å jobbe som reiki healer og med mine Louise Hays ‘Heal your life’ kurs, og bidra til å være med på å gjøre verden til et bedre sted. Jeg har allerede begge utdanningene så hvorfor jobber jeg ikke med det i dag? Er det frykten som styrer eller er det for at tiden ikke riktig er inne for det? Skal lese videre og kjenne litt på det ☺️

Men en ting jeg vet helt sikkert er magien ved å gi slipp på gamle ting som kanskje ikke var ment for ditt liv og fully embrace the new 🙏🏽 Der kan det skje magi!

God is good💜

God søndag!

Legg igjen en kommentar

