Dear God what would You have me do? Where would You have me go? What would You have me say, and to whom?

imageThis summer i re-learned just how much friends truly, truly save lives. And for that, i thank you.

Det siste halvåret har vært magisk på mange vis, og det har vært gull. Men det ene mennesket som står meg nær forsvinner ut av mitt liv raskere enn det neste. Jeg har lært meg å stole på livsprosessen, og ikke alle mennesker er ment å være i livene våre for alltid, men heller noen kapitler. Mulig Gud har en plan. Ikke vet jeg, og vondt gjør det. Jeg har fått fysioterapeuten min til å kjenne på brystkassen min flere ganger de siste ukene for å se om det er noe feil med musklene men hun gjentar gang på gang på gang «Vanesa, det er nok bare hjertesmerte»

Og det er nok bare det. Forandringer kan gjøre vondt men er en naturlig del av livet. Det er det eneste i livet som er konstant faktisk. Forandring. Kapittel avsluttes og nye begynner. I dag prøvde jeg å overbevise både meg selv og min datter om at det vondeste nå er over. Livet trenger aldri mer bli som det har vært, og vi tørket tårer mens vi bestemte oss for å stole på nettopp det.

Jeg har lyst til å takke alle som har gjort det siste halvåret magisk. Det har vært et eventyr og jeg elsker dere for det. Jeg vil også takke «fremmede» som kontakter meg å sier min blogg har rørt noe ved de. Vi trenger hverandre. Alle sammen. Virkelig.

Jeg sitter å hører på svenske Cherrie og lurer på hva neste steg blir så jeg folder hendene mine å ber en bønn. Be med meg om du ønsker:

Dear God what would You have me do? Where would You have me go? What would You have me say, and to whom?

Måtte svaret på den bønnen komme til oss easily and effortlessly and in perfect divine time.

Dear future, im ready. 

I kjærlighet, Vanesa 🌸

Legg igjen en kommentar

