Show up to your blessing 💜

image.jpeg

Jeg har hatt litt (veldig) følelsen av at det er på tide for meg å bevege meg litt mer ut i verden enn jeg har den siste tiden. Alle som har vært sykemeldt en stund vet hvor innmari kjedelig og ensomt det kan bli etter en stund med all denne alenetiden man har. I mean, hvor mye gøy skjer egentlig på instagram i løpet av dagen? Jeg føler at den healingen og «the quiet time» jeg har hatt behov for har kommet til en ende, og jeg har veldig lyst til å begynne å jobbe igjen. Kanskje ikke for fullt men en rolig start. Så det jeg gjorde da var å kontakte en av mine kolleger å spurte om jeg kunne få komme på besøk å hilse på mens han var på jobb, så det har jeg gjort i dag 🙂 Og vet du hva, det føltes SÅ godt. Jeg har savnet det stedet så innmari mye! Etter det gikk vi en tur på Løkka og sola var varm, menneskene smilte mer enn jeg la merke til at de gjorde i går, de var ekstra vakre, og dagen kjennes ekstra fin!

Når jeg kom hjem og slo på radioen var det en som snakket om viktigheten med å «show up to your blessings» og det snakket til meg på et dypt plan! Det er mange ting jeg har lyst til men ikke har følt meg god nok for. Feks en jobb. Er jeg frisk nok, har jeg nok energi, vil kroppen tåle det, er jeg klar? Men når er man egentlig klar? Guess what – man blir aldri klar! Man må bare bestemme seg for å gjøre det. Så denne usikkerheten, den er det slutt på nå. Visst faen er jeg både klar og god nok for drømmejobben, drømmemannen, drømmehjemmet og drømmelivet! Rett og slett! Så da er det bestemt, fra nå av skal jeg show up to my blessings! Gjør det du og? 🙂

Takk livet for denne åpenbaringen!

I am here only to be truly helpful.
I am here to represent Him Who sent me.
I do not have to worry about what to say or what to do,
because He Who sent me will direct me.
I am content to be wherever He wishes, knowing He goes there with me.
I will be healed as I let Him teach me to heal.

– A course in miracles

 

Legg igjen en kommentar

