Å være lykkelig selv om 💕

img_1192I dag har jeg vært på yoga, og noe av det som slo meg mens vi holdt på var hvor godt det er å være meg! Selv om det ene og det andre så føles det innmari godt å være meg akkurat nå. Jeg er så heldig som har fått plass å akkurat denne yoga gruppen, jeg har venner som lyser opp livet mitt, jeg opplever masse nytt og spennende når jeg bare tar motet til meg å prøver og jeg kjenner rett å slett på at AKKURAT her og nå, når ting er AKKURAT som de er så er det allikevel veldig godt å være AKKURAT den jeg er. Vi får jo tross alt aldri tilbake denne perioden i livet så hvorfor ikke bare nyte det som ER, akkurat her og akkurat nå? Takk livet (og yoga) for denne åpenbaringen 🙂

Ha en vakker onsdag alle mine elsklinger 💜

Legg igjen en kommentar

