Når mange fine små øyeblikk blir til en fin uke✨

img_1355God morgen verden! Hører på Jhene Aiko og kjenner at denne lørdagen blir fin! Jeg kom til å tenke på noe her om dagen, og det var hvor fint det er at disse «små» tingene i livet kan ha sånn stor innvirkning på oss.

img_1354
Forrige lørdag begynte med kafe og kinobesøk med disse elsklingene! Om du ikke har sett den nyeste bridget jones filmen MÅ du se den! Sett den to ganger og ler så jeg holder på å tisse på meg hver gang! Og om du trenger å føle deg litt bedre ift kjærlighetslivet ditt or the lack there of, se den! 😛
img_1337
Torsdag var jeg og bestie å fiksa bryna våre! #slay

 

img_1353
Så tvang jeg henne inn på et hip hop studio for å se på en kompis undervise kids breakdance! Det klødde litt i eggstokkene må jeg innrømme.. Ikke si det til noen..
img_1344
Og i går var det den 11.11 så når klokka slo 11:11 passa jeg på å ønske meg noe 🙂 Den datoen og klokkeslettet har visst en «instant manifestation» effekt, så da finner jeg nok drømmemannen i løpet av helga skal du se 😉

I går lagde vi taco, tente lys, fikk besøk av kusina mi og slo på gullrekka #turnup, og i dag skal jeg møte en venninne for sprell litt senere! Mange små fine ting som brått gjorde uka mi vakker! Takk livet!

Legg igjen en kommentar

