Et liv i slow motion

img_1382
God morgen dere! Håper dere har hatt en bedre lørdag og søndag enn jeg har! Skrevet mer om det på *insta klikk* for de som vil lese hehe😉 I dag er det supermåne og siden vi er satt sammen av mest vann påvirker det selvfølgelig kroppen vår! Jeg har veldig lavt blodtrykk og virkelig hater den følelsen! Det er nesten som alle cellene i kroppen min går i slow motion, jeg blir iskald og helt nummen fra topp til tå. Shout out to PTSD and «freeze mode». Nå drikker jeg iallefall lakris te og spiser brød med litt salt på for å få igang blodsirkulasjonen og skal snart gå å trene… Iallefall sitte på sykkelen å bevege meg.. Får helt panikk av at denne følelsen er tilbake, det er som å være fanget i sin egen kropp. Ikke spesielt godt if i can say so myself.

Fullmåne er iallefall en tid hvor man kan gi slipp på det gamle og sette intensjoner for fremtiden så det skal jeg gjøre i dag! Har forresten booket meg time hos min elskede frisør Raad! Nye tider krever nytt hår, var det ikke sånn det var?😉 Noe må man jo gjøre for å krydre en ellers ikke så spennende hverdag i *slow motion ville*

I dag skal jeg krølle meg opp på sofan, tenne lys, puste med magen, kjenne på supemåne energien og re-group.

 Magisk mandag til dere❤

Legg igjen en kommentar

