Om nytt hår, obsessed med frisøren min og soulcrush på padden..

img_1686Ok, så jeg er hodestups forelska i frisøren min og passer på å booke iallefall en time i uka bare for å se på han.. Neida.. Joda.. Lr? Jo, og lukte på han. Vet ikke hva som er best. Tror han sa han bruker en Dior parfyme, anbefaler alle menn som vil lukte godt å spørre Raad hvilken parfyme han bruker og kjøpe den. Alle andre parfymer er bortkasta tid. I dag stripa vi enda mer. Note to self: neste gang you’re having a moment: gå deg en tur! IKKE kjøp deg en hjemme hårfarge! Men dere vet jo hvordan det er. New me, new hair you know the drill så nå blir det J.Lo hår for alle penga 😉 Raad er forresten verdens beste frisør, jeg tvinger alle jeg kjenner til å gå til han, og vi er alle enig om at han er verdens beste! Jobber på Magic på Lillestrøm, ring å book dere time pronto!

Sånn bortsett fra det så lager jeg vegetar tacogryte og hører på….musikk…. Har dere det noen gang sånn at dere savner noen så grusomt at dere tyr til ekstreme tak for å høre på stemmen deres bare sånn litt innimellom? Nei ok… ikke jeg heller…. kremt….

God tirsdag verden ❤

Legg igjen en kommentar

