De finaste tærn æ veit

img_1698

I dag er vi forkjøla begge to så når jeg skulle varme middagen fra i går og jeg med skrekk oppdaga at den var blitt sur ble jeg en smule gretten kan man trygt si. Jeg mostret noe til kidden, dro på meg kåpa, malte på meg øyenbryna, satt håret i strekk og masjerte ut i regnet for å kjøpe middag. Halvveis borti veien kunne jeg høre meg selv surke over babydaddy som ikke er her for å hjelpe hverken meg eller henne når vi er forkjøla, jeg surket over alle andre menn som vil omgås men som er til NULL nytte når man virkelig trenger de og jeg syntes rett og slett VELDIG synd på alenemora meg. (Shout out til alle mamma’er der ute som også er pappa! We rock!) Helt til jeg hadde fått i meg middag, blodsukkeret var oppe igjen og jeg kikket ned på de små tærne som ligger i fanget mitt å hviler. Hva vet du om å elske et stort lite menneske med to stk føtter og ti perfekte tær mer enn du elsker livet? ☺️

Legg igjen en kommentar

