Om å børste støv av hjertet som du ikke ville ha, og å kjenne på hvor hjemmet er❤️

Noen sanger er sånn som både treffer de nervene som sitter utenpå huden og toucher borti sjela di og Maria Mena og Trygve Skaugs «Jula hjemme» er en sånn en. Men om du følger Trygve på insta og har sett han leke med ord tidligere kom ikke det som et sjokk akkurat. Magi.

I dag ble det juleferie og om et par dager pakker vi kofferten å flyr hjem til jul. Av en eller annen grunn kjenner jeg litt på den ulovlige følelsen av å grue seg litt til det. Jula er en tid hvor man føler litt ekstra på ting, hvor alt blir litt mer synlig og alt kjennes litt sårere. Maria Mena synger om å kjenne på hvor hjemme er, og nord Norge i all ære men nå føles Løkka som hjemme. Jeg tror jeg har adoptert dette som hjemmet mitt nå på er sjels plan. Du vet når noe kjennes som ordentlig hjem hjem. Ja sånn kjennes Løkka. Som hjem. Jeg virkelig elsker måten Løkka har påvirket både meg og livet mitt på.

Dessuten så har jeg ikke lyst å dra fra venner og…. sånn… heller… dere vet når det brått finnes en armkrok man har lyst til å sitte litt ekstra nær, og som man savner og drømmer om når man ikke er i. Jeg kjenner litt på det, og la brått merke til at det hjertet jeg har gått rundt med på skuldra i fem mnd som #soulcrush ikke ville ha plutselig har klatret tilbake å satt seg der det skal være og trives fint med det. Livet altså. Fint jo ❤

Legg igjen en kommentar

