Visionboard for 2017

img_2358
Vi har både tid og penger til herlige ferieturer!

 

img_2359
Jeg har en spennende og inspirerende jobb med nydelige kolleger!
img_2360
Jeg husker å sette av masse tid til avslapping!
img_2342
Vi nyter lange bad i vårt marmor bad med fin utsikt!
img_2352
Jeg blir sterkere og friskere for hver dag som går!
img_2356
Jeg trener minst annen hver dag, helst hver dag, og gjerne ler og se ut som Beyonce mens jeg holder på!
img_2347
Vi har en stor, luftig og lys stue med store vinduer og stukkatur i taket!
img_2345
Blå velour sofa, ja takk!
img_2344
Vi har masse sofaplass til gjester!
img_2343
Vi har store fine gammeldagse dører i leiligheten!
img_2339
Dette er drømme kjøkkenet! Sort, marmor, gull detaljer og en mann som lager mat i det 😉
img_2338
Vi har et stort spisebord (gjerne i marmor det også) med myke gode stoler, og vi har mange middagselskaper med venner på besøk til ALLE døgnets tider!
img_2337
Tar gjerne en stor, myk, rosa velour sofa når vi først er i gang! Kiddo’s soverom har nok denne stilen!
img_2355
Vi har balkong med amazing utsikt hvor vi kan sole oss, grille, lese bøker og invitere venner til fest, ja takk!
img_2354
Jeg og future bae obviosly på en av våre mange reiser!
img_2363
Og sist men ikke minst, i 2017 gir jeg rett og slett litt mer faen! 😉

And so it is, amen 🙏🏽

Legg igjen en kommentar

