20 kjappe spm og svar

IMG_3001

  • Hvem ringer du til når du er sint/lei deg? Hater å snakke på tlf så sender helst sms, men trenger jeg noen å snakke med er det mamma, pappa, Gloria eller Stephanie jeg ringer
  • Føler du deg ung eller gammel for alderen? Gammel – rundt 150  😉
  • Har du en eller flere sanger du aldri går lei? Madcon – Fåkke fly bort…
  • Hvor er du oppvokst? Harstad
  • Hva skal du i helgen? Har sagt ja til en date…. Men gruer meg, og vil avlyse..igjen… hvor mange ganger er det innafor å forsyve en dato? Den første daten er de VERSTE jeg vet!🙈
  • Hvilken dag er din favorittdag? Fredda’n! Taco, gullrekka og hjemmekos!
  • Nattklubb eller fest? Så lenge jeg får danse har det ingenting å si hvor jeg er! Å danse er det beste jeg vet!
  • Hva gjør deg glad? Sol, strender, god mat, venner og datteren min.
  • Hvor er dine drømme destinasjoner?  Italia , Hellas, Marocco og Zanzibar.
  • Om du kunne reist til et land akkurat nå, hvor ville du reist? Kreta. Hellas er hjemme💜
  • Hvem ringte du sist? Datteren min
  • Hvem ringte deg sist? Nuura
  • Foretrekker du å være singel eller i et forhold? Jeg vil si at jeg helst vil være i et forhold men sannheten er at jeg foretrekker å være singel.
  • Hva stod det på den siste sms’en du fikk? God willing🙏🏽
  • Sivilstatus Singel
  • Sover du med eller uten klær om natten? Uten
  • Er du sosial? Ikke på noen som helst måte. Jeg er verdens kjedeligste menneske og trives best i mitt eget selskap. En klassisk extrovert introvert som elsker å være sosial i små doser, men trenger alltid en stor dose alenetid for å lades opp batteriene igjen etterpå.🦄
  • Hvordan imponerer man deg? Et godt hjerte er det vakreste av alt, og jeg blir alltid forelska i mennesker som gir meg den ærlige, sårbare, rå versjonen av seg selv.
  • Kan du noen andre språk enn norsk? Fram til jeg var 20 og mistet hukommelsen min snakket jeg flytende fransk, litt spansk, italiensk, tyrkisk og somalisk. Jeg ble født med et veldig godt språkøre. Nå snakker jeg bare flytende norsk og engelsk😩
  • Hvilken øyenfarge har du? Jeg har grønne øyne ☺️
Legg igjen en kommentar

